Subscribe:

Sunday, December 4, 2011

Pagi-pagi Celik

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..Cewahh!! pagi2 cm nih..



Pagi nih sebenarnya kena bangun kul 5 untuk solat subuh berjemaah kat surau.
Sebab lepas tu kitorang kena gi wat latihan nasyid kat tepi tasik UNIMAS...
Huarghhh!!! ngantuk dowh!
Tapi malangnyer bangun kul 6,tu pun member2 datang ketuk tingkap..
HahahHAHaha...Sory derr..
Bab bangun subuh memang Syaitan Ultramen Bapak!!! yg jage aku =_="
tu yang susah nak bangun tuh..

Ini la die Ultraman Bapak yang di maksudkan

Sume jenis jam dah aku gune..
Jam loceng,jam loceng basikal,jam loceng ice cream pun masuk skali..

Then lepas tu berjaya jugak aku bangun walau dalam keadaan mengantuk..

Urghh...memang teruk keadaan bangun tidoq!!
Maka aku dan kawan2 pun mula la praktik nasyid sampai terbit cahaya matahari..

Inilah suasana tasik UNIMAS di waktu pagi..

Tak sangka,ramai gak manusia2 tak kire laki ke pompuan yang bangun di hari minggu nih...ade program la tu..kalo tak, de xdenye nak bangun pagi2 nih kan..haha..

p/s:nampak tak?bersungguhnye kitorang pratice utk jadi yang terbaik...nyanyian yg best tu no.2,yang penting commitment