Subscribe:

Thursday, April 17, 2014

Perintis Warisan Generasi Baru

Udah lame tidak mengupdate blog ni, bukan bersarang ja,bersemak samun, berkarat, kulat mulat, lipas beranak pinak sudah,,

Kali ni nak cerita sket tentang dikir barat Perintis Warisan yg di anggotai oleh ahli2 baru kebanyakannya(aku yg paling otai nih,4 tahun bertahan).haha....

Mane yg lama?
Yang lama ada yg udah grad, berenti belajar dan xdpat stay kolej(dok umah sewa)
apa2 pon, semua ahli2 dan bekas ahli tidak akan aku lipakan jasa korang...
tak kira dari kolej mana.. kolej perempuan sekali pon(biar tak penah kenal diorg,haha)


Ahli kuat dikir UNIMAS nih(abg misai tu Nogori,yg lain klate)

Terima jelah gambar nih walau mata sorang2 menyeramkan..haha
Tapi maaf lah ye, koleksi gambar2 dari kolej sendiri ja yg ada...huhu..apa nak buat,juru gambar dr member2 satu kolej jugak..ape pon korg terbaik, sbb sanggup memperjuangkan seni dikir barat.

BRC
Perintis Warisan
Sumpah Pemuda

Tata~

1 komen:

budoxe lee said...

bangga dpt menjadi sebahagian drpd PW.

Post a Comment