Subscribe:

Sunday, November 27, 2011

HaRi Ini Hari BooRRinG!!

Urgghhh.....boring boh hari ni.... 27/11/2011


Langsung xdop aktiviti yang aku buat.

Dari pagi sampai tengah hari....dok lam bilik jer..

Dari tengah hari sampai malam..pun same dok lam bilik jugak...
ayyoooyyoo..apa mau jadik??
Buah Hati plak keluar dengan kawan2...lalala~
nak ikut malu,semua pompuan...wahaha...

So,ngadap laptop jelah..layan la internet walau broadband ni membekalkan internet yang setaraf sifut sendut..

Dan seharian ini juga aku asyik dok telan air teh satu jug terr..bleh kembung+kencing manis ni,sebab dok telan sorang2.. =_="

Tapi bermula jam 8mlm ni aku rasa kebosanan aku pasti terubat..
mula jam 8pm:

latihan nasyid utk pertandingan MPI(Minggu Penghayatan Islam)
habis jam 9,30pm.
lepas tu plak
jam 9.30pm:

Latihan dikir barat pulak utk pertandingan FKIK(Festival Kesenian Inter-Koleh), persembahan Pesta KoQ dan persembahan utk program Transformasi Muzik Tradisional dan Moden bersama AM Band. Wohoho~

Harap2 enjoy ini malam..

P/s: Kepada Ayu(buah hati) mesej2 la sayo nih deh..hehe

1 komen:

Maya Lisa said...

huih. kombung perottt ^^

Post a Comment