Subscribe:

Saturday, September 10, 2011

14hb Penentu Nasib

Ape 14hb tu?tu sebenarnya tarikh yang bakal jadi sejarah hidup AKU!!(frust jugak rase). Tarikh yang menentukan samada aku dpt KOLEJ ke tidak...Sebenarnya aku sampai 13HB lagi..tapi malam..office dah tak bukak mase tu. So kena cari tempat merempat dulu sampai office buka pada 14hb tu..knp aku beli tiket 13hb bukan lebih awal 10hb ka,11hb ka..dah masa aku beli tu 13hb paling murah,ada promosi.(dah duit tak banyak,cari la benda yg lebih menjimatkan).Tarikh ni lah yang menentukan samada aku dapat lagi tak berDIKIR BARAT.Sbb kat luar nanti aku tak tau mcm mane keadaannya, entah ada tempat nak dikir barat ke tidak.


Adakah kolej bunga raya ni akan jadi kenangan buat diri aku..haha...


Ni lah latihan dikir barat Sri Bunga yang jadi kenangan...Adakah takkan berulang lagi di semester hadapan?hoo..jangan la...aku baru je nak mula..


Kebanyakan ahli2 dikir ni pun tak dpt kolej.frust2. Tok jogho ngan tukang karut ni pon tak dpt kolej.


NI gambar pertandingan antara kolej
Sri Bunga @ Perintis Warisan,adalah kumpulan dikir barat pertama yang tubuh oleh aku dengan kerja sama kawan2.

3 komen:

✿ cik pieQa ✿ said...

wuhuuu ! oke jugak tu kamu masih ada peluang.

diri ini jugak yang malang. sah2 memang telah dinyahkan dari allamanda.

Ouh kejam ! -.-

Irashah said...

kato hari tu kompem dpt bilik....?

ShahFaiz said...

cik pieqa: mana bleh senang2 nak nyah dr brc..mcm cop kolej dah buat...ambe jugak la yg mewujudkan dikir barat yg sekian sudah pupus sblm ni di BRC

cik kak: hari tu mmg kompem,tapi kali ni dah tak kompem...itulah kehebatab unimas yg diwarwarkan di media..hahah

Post a Comment