Subscribe:

Thursday, September 8, 2011

Babi di sana Sini @_@

Di zaman yg serba moden ini, babi di katakan ada di mana2...mau taknye,dalam peket kecik ada, dalam bungkusan ada,apatah lagi kat luar sana...maksud aku ni babi tu bukanlah seekor babi,tapi unsur2 yang melibatkan tubuh badan babi seperti, perut,telinga,kasut bola, tali pusat, bulu betis serta taik idung yang semuanya adalah kepunyaan en.babi..







MULSIFIERS E-CODES FOR PIG FAT
















1

E

100


16

E

280


31

E

434


46

E

482

2

E

110


17

E

300


32

E

435


47

E

483

3

E

120


18

E

301


33

E

436


48

E

491

4

E

140


19

E

325


34

E

440


49

E

492

5

E

141


20

E

326


35

E

441


50

E

493

6

E

153


21

E

327


36

E

470


51

E

494

7

E

160


22

E

334


37

E

471


52

E

495

8

E

161


23

E

335


38

E

472


53

E

542

9

E

210


24

E

336


39

E

473


54

E

570

10

E

213


25

E

337


40

E

474


55

E

572

11

E

214


26

E

422


41

E

475


56

E

631

12

E

216


27

E

430


42

E

476


57

E

635

13

E

234


28

E

431


43

E

477


58

E

904

14

E

252


29

E

432


44

E

478


59

E

920

15

E

270


30

E

433


45

E

481


Ha....sebab kaum kerabat benda nilah yang membuatkan penyakit yang tersohor abat ini mcm artis tu,virus influenza. Sobab benda2 ni jugaklah yang melahirkan jenerasi2 yang hebat2 serta berani,mcm jenerasi samseng tak kira tua muda miskin kaya laki pompuan, solat 5 waktu slumber rock jer tinggal mcm biskut taksedap dilempar2 jer, doa2 pun susah nak makbul sebab kaum kerabat binatang idung unik ni dah menjadi darah daging limpa batu karang serta najis2... nauzubillah..
Dah tu,cm ne nak melahirkan umat islam yang betul2 'muslim' bukan sekadar tercatat pada ic ja, dari kecik dah di suap dengan makanan yang ntah ape2..yg lagi hebat makanan yang terbabit tu ade plak cop halal yang di sah kan. Betapa pintar bijak dan jahatnya orang kafir nak meracuni org islam.

Tp...ingatlah suatu masa yg telah ditetapkan oleh Allah swt, org2 mukmin akan bangkit jua...

Jika kita sedar dan prihatin..forwardlah untuk rakan2 seislam...semoga kita lebih berhati2 ngan tipu daya & helah musuh2 Allah swt...



2 komen:

Irashah said...

mu la pokngoh,suko make cikedih ROTA maso kecik2....sudoh..,xtahu...

ShahFaiz said...

maso tu cakedih nih xdok babi lagi.babi payoh nok import export

Post a Comment