Subscribe:

Friday, September 9, 2011

Si Budak keciK

Puah wehh!! makin dekat nak kena pagi UNIMAS makin boring la rase...sebelum ni ok ja...
Kali ni pasal budak kecik yang makin membesar.. dia di lahirkan pada 15 ogos tahun adalah rahsia. di sebuah kampung yang aman damai dan penuh kehijauan.Yang penduduknya kebanyakan bekerja sebagai penoreh getah dan penebas rumput.Di lahirkan lebih kurang pada jam 10 mlm.Ia di bidankan sendiri oleh neneknya.

Ini gambar beliau ketika kecik..aku pun tak tau umur berapa.maybe xsampai setahun kot. Takleh jalan lagi nih.Rambut pun tak berapa nak ada..hahha..tapi comel.Tu kat belakangnya ada tv antik.mane nak cari sekarang.

Haa...dah besar pun sikit budak tu.ni maybe umur dah mencecah 3-4 tahun.Tengok tu,bergaya betul bergambar di tepi sungai..haha..

INi gambar pastport ni.maybe utk kegunaan skolah tadika.kalo tak mane mungkin bergambar mcm nih yetak..haha.

Mase nih masih tadika jugak..tadikah 6 tahun.Gi dah takde sebatang..nampak tak? ni bergambor.tapi tak mandi lagi..ape da budak nih.


Haha...gambar ni plak,budak tu sedak bersungguh mengaji bersebelahan dengan kakak nye...hahah..tengok sapa yang lebih berbakat?

Maka,setakat ini jelah kisah budak kecik nih...tak tau la sape budak nih ye..nama tanya orang yang tahu la...ambe tak nak bagi tahu..privecy katekan.

3 komen:

✿ cik pieQa ✿ said...

kalau dah nama budak kecik.

pakai la ape pon, posing la cmne pon, tetap nampak comel.

tiba2 rasa teringin kembali menjadi budak kecil yang comel

ShahFaiz said...

tapi kenapa sekarang diriku dah tak comel? isk..isk... T_T

Irashah said...

sekarang dah berjanggut dah pun..muahaha....

Post a Comment