Subscribe:

Friday, December 30, 2011

Edit Mengedit

Assalamualaikumm...
 
Baru lepas smayang maghrib nih(pergh siap bagi tau lagi),bukan ape takut yang bace post nih tak smayang lagi,kurang2 terpikir gakkan doh smayang ke dok lagi...

Orait...post kali ini nak imbas kembali saat aku menganggur dulu,banyak gile mase untuk di buang,tak macam skang(orang kata lapang sebelum sempit) hah skang tengah sempit, mase asyik dok lari jer, letih gua mengejar nyer...
Melalut-lalut plak,bukan nak citer terus,oranb kalte royak, 'Keno kagha smula', maksud die kena berbalik pada tajuk asal lah.. mase nganggur dulu, banyak la mase aku untuk main2 benda yang tak de pekdah nih,, iaitu edit gambar2 atau poster2 film letak muke aku.. sebenonye gambar ni dah lama,saje nak membangkitkan semula nostalgia kerajinan aku membuang mase di zaman dahulu kala(mcm lama la sangat) ni antara gambar yang menjadi mangsa..huahua..

 Jangan marah aa Jacky Chan, boring yang bersalah..huohuo..
 
 Huahaha...aku adelah Shah Smith...Hebat tak ambo bertempur?

Perghh...ganaz plak aku rase diri aku nih (poyo skit)

 Ngehehe...lawak giler kot aku tengok gambar nih, adik2 aku tengok gelak guling2 tak henti sampai 3 minggu(pembohong beso), kalu aku tunjuk nih,still blehg gelak lagi adik aku, tp korang tak tau plak nak gelak ke tak..

Yang ni aku pow muke Stephen Chow plak.. malas nak tune warne,tu yang ketara sangat perbezaan tuh (tak pandai ngaku jelah.cehh)

Yang ni aku tak tau kenapa muke aku cm budak2 skolah rendah kena sapu bedak kat mak diorang seblum gi skolah..nampak cute plak...pewwitt!

Cewwah... betul badan aku cam nih, ramai awek tergile-giler kat aku nih, pastu plak aku posing maut punyer, Zila Bakarin pun pengsan nih..wallah!!
 
Ngaa...poyo giler gaya muke aku kat dalam gambo nih... jom kutuk!! haha

 Yeah!! Jadi bintang bola sepak plak (xde kena mengena dengan Film pun yang nih)

 ShahMan muncul kembali,anda pasti terselamat dari pada dahagakan Budu jika anda di luar negara, saya pasti akan menghantarkan dengan segera
(dengan kadar bayaran penghanran yang rendah..hoho)

 Kalau lah betul feshen rambut aku camnih,takyah la aku nak potong selalu
(ops...syukur nikmat tuhan)

 Muka aku pernah rosak ketika dahulu, tapi kini kembali pulih dengan menggunkan minyak 
YuYi Cap Limau..wuhhuu!!! >_<

 Jangan main-main ngan aku, ada setengah-setengah keadaan aku bleh membuat muka garang seperti ini..pasti anda akan rasa gerun.. *_*

0 komen:

Post a Comment