Subscribe:

Wednesday, December 28, 2011

Kit Kat Macam-Macam aderr

Kalo sebut pasal kit kat nih,ramai yang kenal..mane tak,ni antara makanan yang sedap(tapi sedap2 pun dah bertahun2 aku tak makan nih)..Kalo kat Malaysia pasti anda tahu ade 2 jenis kit kat yang di jual di pasaran, iaitu kit kat perisa coklat ngan susu..tapi,kali nih, ambo nok tunjuk kat anda-anda kit kat yang di jual kat luar Malaysia,terutamanya negara jepun..jom tengok...heheh

Perisa wasabi, kompem pedas nih.

Soy Souce
Soy Souce bukan ke Kicap? cam ne rasenye yer =_=

Sweet Potato
Cuba bayangkan , cam ne rasenye Kit Kat berperisa Sweet Potato nih..

Purple Sweet Potato
Try google tengok macam mane rupa purple sweet potato nih..

Annin Dofu
Annin Dofu adlah sejenis Chinese Desert

Cheese Cake
Ayakk...perisa pelek antara yang terpelek..silap2 muntah aku..

Perisa Green Tea

Kit Kat yang berperisa pelek...

Tapi kotaknya bleh tahan menarik

Paket plastik kitkat

0 komen:

Post a Comment