Subscribe:

Saturday, February 11, 2012

Cuti-cuti Bgn.5: Gua Musang

 Apo yang ambo nok cerito kali ini adalah sebab ingin memperkenalkan hentian baru bagi yang ingin menggunakan laluan gua musang untuk ke destinasi.Ini lah dia
HENTIAN GUA MUSANG

laluan pejalan kaki ke tandas..hehe
 Ape pendapat korang melalui pemandangan dalam gambar nih?ok tak rase2? Bagi ambo ok, sbb bersih.. harap2 xde yang buat sampah kat sini nanti.

ini pun jalan ke tandas..
 Apo yang nok di cerito kan kali ini adalah, nok royak hentian ni buleh tahan cantik dan indahnya..maklumlah hentian baru..ramai yang tak tau lagi nih.. Tandasnya pun masih bersih.

Ambo dan my father sempat singgah ke hentian ni ketika perjalanan pulang dari KL selepas hantar adik di UIA Gombak..

Universiti Islam Malaysia

Keadaan tandas yang masih baik
 Tandas yang di sediakan sungguh membuka selera untuk ambo buat hajat..hehe..
Bilik tandas yang tersedia ada pun banyak, insyaallah tak berebut kalau ramai pengunjung yang hadir. : )

My Abah tengoh setting rambut

Tembok kat depan pintu tandas

Dewan makan
 Inilah kedaan dewan makan kat hentian nih....lebih nampak fleksibel dan mesra pengguna gitu...cewah..
agak selesa untuk menjamu selera..


Kat tengah2 dewan makan ni adalah tempat untuk membeli minuman..terdapat perlbagai minuman yang di sediakan..dan yang menarik,air tersebut di isi di dalam gelas kertas khas yang agak besar.Jenuh nak menghabiskannya.
 
My abah dengan casher air
 Semua pekerja kat medan selera ni di beri uniform khas sama seperti abang berbaju oren tu.. nampak kemas lah...bagus2.. pekerjanya pun sume muda2 dan ada rupe..ewaah...hehe


My Abah sedang menjamu selera

Ambo pong turut tidak melepaskan peluang


Ni gambo mase dah nak balik, lain kali, kalo nak guna laluan gua musang lagi, insyaallah ambo akan berenti seketika di hentian ini untuk berehat...anda2 semua pon di jemput datang jugak..sebab ada sebuah restoran menarik yang akan di buka. 'Muzdalfa Fried Chicken'.. mcm KFC jugak lah

0 komen:

Post a Comment